Lustrumfeest

Onder grote belangstelling vierden de bewoners van de Bergerhof op zaterdag 25 augustus het eerste lustrum van Bewonersvereniging Bergerhof.
De festiviteiten begonnen om twee uur en duurden tot laat in de avond. De wisselende weersomstandigheden hadden geen invloed op de positieve en feestelijke sfeer.
Hoogtepunt in de middag was het bezoek van burgemeester Agnes Schaap. Zij sprak haar bewondering uit voor alles wat de bewonersvereniging doet voor de bewoners van de Bergerhof en haar omgeving.

Bakwedstrijd

De bakwedstrijd “De Bergerhof bakt” werd door mevrouw Schaap gejureerd, en om vier uur vond de prijsuitreiking plaats. De eerste plaats was voor Isabelle. Haar inzending bestond uit een taart in de vorm van een varkenskop. De jury vond de originaliteit en de heerlijke smaak de doorslag geven. De tweede prijs werd gewonnen door Hayat.
In samenwerking met het Huis van Renkum en het TaalcafĂ© konden zo’n 95 gasten om half zeven smullen van een heerlijke maaltijd die geheel gratis werd aangeboden. De mensen van het TaalcafĂ© hadden bovendien voor enkele culinaire hoogstandjes uit hun geboorteland gezorgd.

Gezellige avond

Onder de klanken van feestelijke muziek en het genot van een drankje, werd het feest tot later in de avond voortgezet. Het afscheid van de drie bestuursleden Willem Rath, Paul van der Wielen en Bianca Versteeg was nog even een serieuze onderbreking van de gezellige en gemoedelijk verlopen avond.
Het bestuur heeft veel lovende woorden gekregen voor de organisatie van het eerste lustrumfeest.
Zonder de inzet van de vrijwilligers was het lustrumfeest niet tot stand gekomen. Daarom, aan alle vrijwilligers die ons fantastisch hebben geholpen, HARTELIJK DANK!