Agenda

Geplaatst op door

Agenda

De agenda bevat alle relevante informatie met betrekking tot onze wijk Bergerhof. Zo vindt u de inzameldata van het afval, maar ook de schoolvakanties van het basisonderwijs en het voortgezet onderwijs in de agenda. En natuurlijk maken we ook bekend op welke data de georganiseerde activiteiten, festiviteiten en andere bijeenkomsten plaats zullen vinden.
Deze agenda is dynamisch en daarom wijzigt de inhoud dus regelmatig. Wilt u op de hoogte blijven van wat er leeft in uw buurt? Check dan regelmatig de agenda op deze site.

mrt
ma
Jantje Beton Collecte
mrt 2 – mrt 7 hele dag

Van 2 tot en met 7 maart is weer de jaarlijkse Jantje Beton collecte. Ook Bewonersvereniging Bergerhof wil weer meedoen.

Vele handen maken licht werk

Om onze (klein)kinderen weer een onvergetelijke buitenspeeldag te kunnen geven hebben we uw hulp nodig bij de collecte. Ook (uw) kinderen mogen meedoen met de collecte. Op de flyer hieronder vindt u de richtlijnen voor collecteren met kinderen.

Heeft u wat tijd over in de week van 2 t/m 7 maart? Geef u dan op als collectant voor het spelende kind.
Meldt u aan op info@bewonersverenigingbergerhof.nl of bij:
Maartje Kalkman – Europalaan 110
Jos Guikers – Bergerhof 1

Aanmelden kan t/m 12 februari!